Açıkçası bende öyle düşünüyorum koşmak için bir alan buldum yarından itibaren 10 gün boyunca koşmayı düşünüyorum.
Sonuçta sınava çağırıldık gidip denemek en azından o ortamı görmek bilmek iyi olur benim için. Bu sene kazanamazsam bile seneye daha iyi bir şekilde hazırlanır gideriz.
Gitmişken de geçemezsem bile Ankara'yı gezerim.
Ayrıca koşu 1500m değil mi ? Ben öyle koşmuştum zamanında. Ankara'nın soğunda zordu valla bide sabahın köründe gidip akşam 5 olmuştu koşuya yeni başlamıştık. Ağızıma kan falan gelmişti bitiremeyen de çoktu ama hayırlısı olsun hakkınızda hocam.