Spor salonunda yaptığın kardiyo hiç bir şeye yaramaz. En azından bende öyle olmuştu. Gerçekten koşman lazım. Mekikte benim baldırlarım çekme yapmıştı bırakmıştım. Keşke iyi hazırlanıp kendinden emin bir şekilde gitsen çok daha iyi olurdu.