Bende komandoluk için başvurdum kpss girmedim parkura gidicem kpss aranıyor mu ya komando için acaba 08.02 askere gidicem 12 ay yapıcam sonrasında da komando istiyorum ne gibi şeyler gerekiyor cahilim bu konuda biraz.