Öncelikle herkese merhaba 👋
Gsb güvenlik olarak atanmaya hak kazandın evrak teslimi yaptım 15güne başlarsınız dediler çünkü herkes 15güne başlamış genel olarak bende 15güne başlayacaktım haber gelmedi aradım davanız var komisyona kalmışsınız dediler benim davam yoktu biliyordum ama bundan 5ay önce 3harfli markette sorumluydum 4tane Bayan hırsızlık yaptı kamera kaydını polise verdik polisler buldular gittim zararı aldım konu kapandı biliyordum geçen ay edevletten baktım kamu davası açılmış savcılığa intikal ettiği için galiba tebligat geldi .neyse oyuzden 2 aydır bekliyorum .bu kadınların 1 tanesinin hagb varmış ben şimdi bunlardan tekrar şikayetçi olabilir miyim en azından 2 aydır çalışmadığım ücreti alabilirmiyim oarada memur oldum diye işten çıktım bu olay olunca süreç uzadıgı için
Avukat veya yardımcı olabilecek var mı
18
●540
- 20-01-2024, 11:11:07hocam sana önerim ;
Çok karmaşık bir dava ve sorun var ortada ,
Bir avukat bulun karşısına oturun ve önce konu başlıklarını belirlesin. bu nasıl olacak . tabi ki size soru soracak soru cevap şeklinde ilerleyecek.
Burada kim ne derse desin sizin bir avukat ile bu konu üzerin de 2 saat beyin fırtınası yapmanız gerekecek. avukat konu başlıklarını belirleyecek ve ilk günden bu güne kadar sizin kafanızda yani yaşanmış hafıza da kayıtlı her şeyi dosya haline getirecek.
Geçmiş olsun - 20-01-2024, 11:19:29Kamu davası na dönüşmüş dediler evet müşteki olarak 1.asliye mahkemesiioxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2024, 11:27:22İş yerinize ilgili davanın ceza davası olduğunu, sizin müşteki sıfatıyla davaya katıldığınızı bildirmenizi öneririm. HAGB kararı verildiyse dava da karar çıkmış demektir. Dava kararını da yaptığınız bildiriye eklerseniz sizin açınızdan fayda sağlayacaktır.
Kişiler hakkında şikayetçi olamazsınız. İşyeriniz sizi oyalamış maalesef. Müşteki sıfatı sicile işlemez. Siz suçtan zarar görensiniz. - 20-01-2024, 11:37:47Abi şöyle biz paramızı aldık konu kapandı mahkeme olmaz dediler ama sonra 4 ay sonra kamu davası şeklinde dava açılmış ben de evrak teslimi yaptım güvenlik soruşturması falan bitti sıkıntı yok sadece kurumun komisyonu oluyormuş davası olanları degerlendirmek için bu işlemde uzun sürüyormuş oyuzden bekledim bu beklediğim süreyi tazminat açsam kazanır mıyımioxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2024, 12:37:24Üyeliği durdurulduAtama, nakil ve disiplin hukukunda yüksek lisans yapmış birisi olarak söylüyorum atamanız daha yapılmadığından dava açma hakkınız bulunmamaktadır. Bu ayrı bir konu da sizin müşteki olduğunuz bir dosya nedeniyle sizin atamanızı niye bekletiyorlar ona anlam veremedimFaruksvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2024, 12:45:19Atamam yapılacak ondan şüphem yok güvenlik ve arşiv araştırması yapıldı problem yok ama bakanlık davası olan kişilerin atamasını biraz geç yapıyormuş tekrar komisyon toplanıyormuş .bende kadınlara biraz uyuz oldum onlar yüzünden hiç mahkemeye çıkmamıştım mahkemeye çıkacağım ve onlar yüzünden 2ay bekledim oyuzdne diyorum tazminat davası falan açabilir miyim kadınlarachechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle