Atama, nakil ve disiplin hukukunda yüksek lisans yapmış birisi olarak söylüyorum atamanız daha yapılmadığından dava açma hakkınız bulunmamaktadır. Bu ayrı bir konu da sizin müşteki olduğunuz bir dosya nedeniyle sizin atamanızı niye bekletiyorlar ona anlam veremedim
Atamam yapılacak ondan şüphem yok güvenlik ve arşiv araştırması yapıldı problem yok ama bakanlık davası olan kişilerin atamasını biraz geç yapıyormuş tekrar komisyon toplanıyormuş .bende kadınlara biraz uyuz oldum onlar yüzünden hiç mahkemeye çıkmamıştım mahkemeye çıkacağım ve onlar yüzünden 2ay bekledim oyuzdne diyorum tazminat davası falan açabilir miyim kadınlara