Abi şöyle biz paramızı aldık konu kapandı mahkeme olmaz dediler ama sonra 4 ay sonra kamu davası şeklinde dava açılmış ben de evrak teslimi yaptım güvenlik soruşturması falan bitti sıkıntı yok sadece kurumun komisyonu oluyormuş davası olanları degerlendirmek için bu işlemde uzun sürüyormuş oyuzden bekledim bu beklediğim süreyi tazminat açsam kazanır mıyım
Atama, nakil ve disiplin hukukunda yüksek lisans yapmış birisi olarak söylüyorum atamanız daha yapılmadığından dava açma hakkınız bulunmamaktadır. Bu ayrı bir konu da sizin müşteki olduğunuz bir dosya nedeniyle sizin atamanızı niye bekletiyorlar ona anlam veremedim