İş yerinize ilgili davanın ceza davası olduğunu, sizin müşteki sıfatıyla davaya katıldığınızı bildirmenizi öneririm. HAGB kararı verildiyse dava da karar çıkmış demektir. Dava kararını da yaptığınız bildiriye eklerseniz sizin açınızdan fayda sağlayacaktır.
Kişiler hakkında şikayetçi olamazsınız. İşyeriniz sizi oyalamış maalesef. Müşteki sıfatı sicile işlemez. Siz suçtan zarar görensiniz.