Öncelikle herkese merhaba 👋
Gsb güvenlik olarak atanmaya hak kazandın evrak teslimi yaptım 15güne başlarsınız dediler çünkü herkes 15güne başlamış genel olarak bende 15güne başlayacaktım haber gelmedi aradım davanız var komisyona kalmışsınız dediler benim davam yoktu biliyordum ama bundan 5ay önce 3harfli markette sorumluydum 4tane Bayan hırsızlık yaptı kamera kaydını polise verdik polisler buldular gittim zararı aldım konu kapandı biliyordum geçen ay edevletten baktım kamu davası açılmış savcılığa intikal ettiği için galiba tebligat geldi .neyse oyuzden 2 aydır bekliyorum .bu kadınların 1 tanesinin hagb varmış ben şimdi bunlardan tekrar şikayetçi olabilir miyim en azından 2 aydır çalışmadığım ücreti alabilirmiyim oarada memur oldum diye işten çıktım bu olay olunca süreç uzadıgı için