Merhaba,
bundan 4 ay önce macfit spor salonuna yazılmıştım. Normal olarak sistem şu şekilde çalışıyor önceden senden 1 aylık parayı alıyorlar ve sende spor salonuna gidiyorsun. Bende ameliyat oldum ve gitmedim baktım hesabımdan para çekmiş kartımı internete kapadım. Öbür ay beni arıyorlar ödeyecek misin diye dedim ben size niye para ödeyeyim borcum varmışta ödemem lazımmış. Ben bunlara almadığım hizmetin niye parasını ödeyeyim alacağım hizmetin parasını peşin alıyorsunuz bir de diyorsun borç. Üyelik için hiç bir yere ıslak imza atmadım internetteki o küçük tik ile abonelik olunmaz taahhüt olunmaz oldu o zaman herkes birilerini sistemine abone yapsın sonra borçlandırsın. Neyse bana dediler icraya verecez diye ben de verin dedim. Sonuç olarak bana gelen boş mesajlardan sıkıldım artık aramak yerine Sulh dan icra yapacaklarmış diye mesaj gönderiyorlar. Sulh ile nasıl icra yapacaklar arada olan sözleşme ne bilmiyorum böyle türevli spor salonlarını da artık Allah korusun kullanmam. Forumda başına bu tarz bir şey gelen oldu mu sonuç ne olur sizce merak ediyorum.
Macfit ve İcra tehditi
15
●1.018
- 15-01-2024, 11:42:25İşte o küçücük tik hayat karartabiliyor hocam. Satış sözleşmesidir bu hepsi burada vb tüm firmalarda var . Artık binlerce ₺ krediler bile o küçücük tikle gerçekleştiriyorlar. İcraya verebilirler uğraşmak isterlerse. Yıllık plandan aylık ödeme sağlıyorsanız.Muhtemelen alırlarda.
- 15-01-2024, 11:42:56Tamamda benden almadığı hizmetin parasını istiyorlar. Örnek her ayın 6 sında ödeme günüm var ise 6 sında ödeme alır sonra girebiliyor diğer ayın 6 sında ödeme almazsa o kapılar açılmıyor.obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 11:43:30hocam ben de macfite gidiyorum 2 tane üyelik sistemi var birincisi taahhütsüz normal aylık ödeyip gittiğiniz, ikincisi de taahhütlü ancak yine aydan aya ödediğiniz. eğer siz ikinci planı aldıysanız bana aktarılan bilgiye göre üyeliğinizi iptal edebiliyorsunuz ancak yanlış hatırlamıyorsam kullandığınız ayların indirimlerini de ödemeniz gerekiyor mobil paket iptali gibi. keşke gitmediğiniz zaman iptal talebi için ulaşsaydınız
- 15-01-2024, 11:51:16Daha önce orda personel olarak çalışan biri olarak söylüyorum o parayi sizden alırlar..Zeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık abonelik sistemi otomatik her ay yenilenir sizin salona giriş çıkış yapmanız pek mühim değildir.. - 15-01-2024, 11:53:03hocam salona gitmeseniz de üyeliğiniz devam ediyor, üyeliği iptal etseniz maximum gittiğiniz ayın aylık olarak parasını öderdiniz örneğin yıllık üye olduğunda aylık 600 tlye geliyorsa aylık üye olduğunda 900 tl ise siz aradaki 300 tl farkı öder iptal ederdinizZeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle