Merhaba,
bundan 4 ay önce macfit spor salonuna yazılmıştım. Normal olarak sistem şu şekilde çalışıyor önceden senden 1 aylık parayı alıyorlar ve sende spor salonuna gidiyorsun. Bende ameliyat oldum ve gitmedim baktım hesabımdan para çekmiş kartımı internete kapadım. Öbür ay beni arıyorlar ödeyecek misin diye dedim ben size niye para ödeyeyim borcum varmışta ödemem lazımmış. Ben bunlara almadığım hizmetin niye parasını ödeyeyim alacağım hizmetin parasını peşin alıyorsunuz bir de diyorsun borç. Üyelik için hiç bir yere ıslak imza atmadım internetteki o küçük tik ile abonelik olunmaz taahhüt olunmaz oldu o zaman herkes birilerini sistemine abone yapsın sonra borçlandırsın. Neyse bana dediler icraya verecez diye ben de verin dedim. Sonuç olarak bana gelen boş mesajlardan sıkıldım artık aramak yerine Sulh dan icra yapacaklarmış diye mesaj gönderiyorlar. Sulh ile nasıl icra yapacaklar arada olan sözleşme ne bilmiyorum böyle türevli spor salonlarını da artık Allah korusun kullanmam. Forumda başına bu tarz bir şey gelen oldu mu sonuç ne olur sizce merak ediyorum.
Daha önce orda personel olarak çalışan biri olarak söylüyorum o parayi sizden alırlar..
Aylık abonelik sistemi otomatik her ay yenilenir sizin salona giriş çıkış yapmanız pek mühim değildir..