Zeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamda benden almadığı hizmetin parasını istiyorlar. Örnek her ayın 6 sında ödeme günüm var ise 6 sında ödeme alır sonra girebiliyor diğer ayın 6 sında ödeme almazsa o kapılar açılmıyor.
hocam salona gitmeseniz de üyeliğiniz devam ediyor, üyeliği iptal etseniz maximum gittiğiniz ayın aylık olarak parasını öderdiniz örneğin yıllık üye olduğunda aylık 600 tlye geliyorsa aylık üye olduğunda 900 tl ise siz aradaki 300 tl farkı öder iptal ederdiniz