obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
spor salonuna yazıldıysanız ödemeniz gerekiyor diye biliyorum ama o firmayı çalışanlardan dolayı bende beğenmiyorum
Tamamda benden almadığı hizmetin parasını istiyorlar. Örnek her ayın 6 sında ödeme günüm var ise 6 sında ödeme alır sonra girebiliyor diğer ayın 6 sında ödeme almazsa o kapılar açılmıyor.