hocam ben de macfite gidiyorum 2 tane üyelik sistemi var birincisi taahhütsüz normal aylık ödeyip gittiğiniz, ikincisi de taahhütlü ancak yine aydan aya ödediğiniz. eğer siz ikinci planı aldıysanız bana aktarılan bilgiye göre üyeliğinizi iptal edebiliyorsunuz ancak yanlış hatırlamıyorsam kullandığınız ayların indirimlerini de ödemeniz gerekiyor mobil paket iptali gibi. keşke gitmediğiniz zaman iptal talebi için ulaşsaydınız