benimkide hep 30 da hocam
Klimada problem vardır ya da evde en ufak izolasyon yoktur klima eve yeterli gelmiyordur.
Diğer elektrikli aletlerin hepsi az çok aynı seviyelerde enerji çeker. Yağlı radyatörler içerisinde yağ bulunduğu için geç soğur bu sebeple diğerlerine göre biraz ekonomi sağlar. Diğer bir seçenekte fanlı ısıtıcı almaktır, fan olması dolayısıyla içerisini daha erken ısıtır buda ufolara göre ekonomi sağlar. Bunlar harici çözüm yok.