Isı boya sistemleri var bizde argesini yapıyoruz şuanda trafoları sarmaya başladık araştırma yapın 1 oda günde 20 TL tüketim yapıyor 30m2 sistem 6-8 bin TL aralığında. Evladiyelik doğalgazdan daha sıcak oluyor.