imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klimanız inverter ise iyi ısıtması lazım hocam. Yoksa sorun vardır.
saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klimada problem vardır ya da evde en ufak izolasyon yoktur klima eve yeterli gelmiyordur.

Diğer elektrikli aletlerin hepsi az çok aynı seviyelerde enerji çeker. Yağlı radyatörler içerisinde yağ bulunduğu için geç soğur bu sebeple diğerlerine göre biraz ekonomi sağlar. Diğer bir seçenekte fanlı ısıtıcı almaktır, fan olması dolayısıyla içerisini daha erken ısıtır buda ufolara göre ekonomi sağlar. Bunlar harici çözüm yok.
Klima eski bir klima baya markası bile yazmıyor büyük ihtimal klimadan dolayı, yarın bir bakayım tamircisini vs bulursam bakım için çağırayım olmadı marta kadar yorgan altı devam marttada yediğimiz ayazı unutmayız artık