Klima eski bir klima baya markası bile yazmıyor büyük ihtimal klimadan dolayı, yarın bir bakayım tamircisini vs bulursam bakım için çağırayım olmadı marta kadar yorgan altı devam marttada yediğimiz ayazı unutmayız artık
Çok eski ise muhtemelen inverter değildir hocam. Inverter olanlar hem ısıtmada hem de soğutmada iyidir. Tabi yine de dediğiniz gibi baktırmak daha iyi.