• 15-01-2024, 01:20:36
    #19
    Kullandığınız cihazı baktırmanızı tavsiye ederim sabahın köründen beri neredeyse hiç kapanmadı dediğiniz sorun kesinlikle yok cihazdan kaynaklı bir durum olabilir. Fakat bir çok kişinin önerdiği odun sobası sıcaklığını arıyorsanız çok ararsınız onu sıcaklığını bulamazsınız. Bulursanız da cüzdanı da aynı derecede yakar.
  • 15-01-2024, 07:54:58
    #20
    Hiç sıcak üflemiyorsa gaz bitmiştir. Kaçağın tamir edilip yeniden gaz basılması gerekiyor.

    İçerisi ayarlanan sıcaklığa gelmeden kompresör kapanıyorsa sensör sıcaklık verisini doğru okumuyor olabilir. Üflediği duvar kaç metre uzağında? Yakın duvar etkisi olabilir.

    Sıcak havayı sadece yere üfleyecek şekilde bir deneyin.

    Filtreler tıkalıysa ısı transferi iyi gerçekleşmez. Ona da bakabilirsiniz.
  • 15-01-2024, 10:15:21
    #21
    Yağlı radyatör bakabilirsiniz.
  • 15-01-2024, 10:40:53
    #22
    Hızlı ve ucuz çözüm sıcak su torbaları,
    biri kucağınıza, biri ayağınıza.
    Sıcak kış çaylarını ihmal etmeyin.
  • 15-01-2024, 12:00:43
    #23
    Pelit sobası olabilir, kaloriferli pelet sobası da olabilir bi araştırın derim.
  • 15-01-2024, 12:10:33
    #24
    Pelet sobasını öneririm, Ofisimde kullanıyorum 20 Kg 120₺ alıyorum 1 haftada ortalama 60 kg yakıyorum tavsiye ederim.
  • 15-01-2024, 17:17:49
    #25
    Defrost özellikle gecesi soğuk yerde berbat oluyor, elektrikli ısıtıcı şart.
    Tavsiyem doğalgaz projesi olmayan yerde oturmamak, özellikle Ege'de.
  • 15-01-2024, 17:49:57
    #26
    Ben Mersin'de aynı şekilde yaşadım hocam çözüm benim için yağlı radyatör olmuştu.
  • 15-01-2024, 19:24:32
    #27
    Hocam ben elektrikli soba kullanıyorum ve gün içinde uzun saatler açık oluyor düşündüğünüz gibi de yakmıyor. Özellikle süreli olanlardan veya kumandalı olanlardan alırsanız 30 dk açık bırakıp 1-2 saat kapalı bırakabilirsiniz çok rahatlıkla. Kesinlikle elektrikli soba daha mantıklı olur.