Hocam ben elektrikli soba kullanıyorum ve gün içinde uzun saatler açık oluyor düşündüğünüz gibi de yakmıyor. Özellikle süreli olanlardan veya kumandalı olanlardan alırsanız 30 dk açık bırakıp 1-2 saat kapalı bırakabilirsiniz çok rahatlıkla. Kesinlikle elektrikli soba daha mantıklı olur.