• 15-01-2024, 00:52:05
    #10
    Hocam böyle şeyler kapalı alanda büyük sıkıntı. İçeride oksijeni yok ediyor ve "Yoruldum galiba, az uzanayım" derseniz uyanamazsınız.

    Klimada sorun var diye düşünüyorum. Kıbrıs'ta sabaha kadar sıcacık üflüyor klimalar
  • 15-01-2024, 00:53:40
    #11
    Klimaya bakım yaptır kardeşim gazı eksik ya da filtreleri tıkalı olabilir
  • 15-01-2024, 00:53:44
    #12
    kalın giyinmek. termal ve yünlü içlikler.ve kalın çifte çoraplar giyip.bir nebze soğuyu keser
  • 15-01-2024, 00:53:56
    #13
    Klimanız inverter ise iyi ısıtması lazım hocam. Yoksa sorun vardır.
  • 15-01-2024, 00:57:08
    #14
    Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimkide hep 30 da hocam
    Klimada problem vardır ya da evde en ufak izolasyon yoktur klima eve yeterli gelmiyordur.

    Diğer elektrikli aletlerin hepsi az çok aynı seviyelerde enerji çeker. Yağlı radyatörler içerisinde yağ bulunduğu için geç soğur bu sebeple diğerlerine göre biraz ekonomi sağlar. Diğer bir seçenekte fanlı ısıtıcı almaktır, fan olması dolayısıyla içerisini daha erken ısıtır buda ufolara göre ekonomi sağlar. Bunlar harici çözüm yok.
  • 15-01-2024, 00:59:41
    #15
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klimanız inverter ise iyi ısıtması lazım hocam. Yoksa sorun vardır.
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klimada problem vardır ya da evde en ufak izolasyon yoktur klima eve yeterli gelmiyordur.

    Diğer elektrikli aletlerin hepsi az çok aynı seviyelerde enerji çeker. Yağlı radyatörler içerisinde yağ bulunduğu için geç soğur bu sebeple diğerlerine göre biraz ekonomi sağlar. Diğer bir seçenekte fanlı ısıtıcı almaktır, fan olması dolayısıyla içerisini daha erken ısıtır buda ufolara göre ekonomi sağlar. Bunlar harici çözüm yok.
    Klima eski bir klima baya markası bile yazmıyor büyük ihtimal klimadan dolayı, yarın bir bakayım tamircisini vs bulursam bakım için çağırayım olmadı marta kadar yorgan altı devam marttada yediğimiz ayazı unutmayız artık
  • 15-01-2024, 01:00:13
    #16
    Elektrikli petek var, hiç akım çekmiyor neredeyse link ekliyeceğim.

    konvektör ısıtıcı olarak geçiyor
  • 15-01-2024, 01:00:50
    #17
    Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klima eski bir klima baya markası bile yazmıyor büyük ihtimal klimadan dolayı, yarın bir bakayım tamircisini vs bulursam bakım için çağırayım olmadı marta kadar yorgan altı devam marttada yediğimiz ayazı unutmayız artık
    Çok eski ise muhtemelen inverter değildir hocam. Inverter olanlar hem ısıtmada hem de soğutmada iyidir. Tabi yine de dediğiniz gibi baktırmak daha iyi.
  • 15-01-2024, 01:14:58
    #18
    Isı boya sistemleri var bizde argesini yapıyoruz şuanda trafoları sarmaya başladık araştırma yapın 1 oda günde 20 TL tüketim yapıyor 30m2 sistem 6-8 bin TL aralığında. Evladiyelik doğalgazdan daha sıcak oluyor.