Sushi yiyen var mı?
29
●1.016
- 13-01-2024, 16:15:46Üyeliği durdurulduDeğil bence hocam, marjinal olma çabaları, lezzetli olmasada beyinlerini lezzetli diye kandırıyorlar, nerede yersem yiyeyim beğenemedim.
Hele vasabi denilen şey, kokusu adeta şeffaf silikon. - 13-01-2024, 16:17:04Benim eşim de çok sever hatta böyle kıtlıktan çıkmışcasına yer bulursa ben sadece 1 defa yeme girişiminde bulundum ona da ağzımdan geri çıkarıp attım benim için o derece kötü birşeydi.. Bir daha da denemedim bile. Ama evet dediğin gibi seven çok seviyor
- 13-01-2024, 16:19:34Bi porsiyon söyledik 6dan 2 tanesi kaldı, çok kötüydü öğürdüm 😂
- 13-01-2024, 16:19:48Hocam şimdi şöyle, yediğiniz yere güveniyorsanız alın çünkü hijyensiz bir ortamda hazırlanan sushi yenmesi taraftarı değilim.
Japon mutfağı bizim mutfağımıza uzak olduğu için, tadı vs her şeyi değişik geliyor ben farklı şeyler tatmaktan çok hoşlanıyorum şahsen, sizin de böyle fantazileriniz varsa deneyebilirsiniz.

