Hocam şimdi şöyle, yediğiniz yere güveniyorsanız alın çünkü hijyensiz bir ortamda hazırlanan sushi yenmesi taraftarı değilim.
Japon mutfağı bizim mutfağımıza uzak olduğu için, tadı vs her şeyi değişik geliyor ben farklı şeyler tatmaktan çok hoşlanıyorum şahsen, sizin de böyle fantazileriniz varsa deneyebilirsiniz.