Arkadaşlar sushi yiyen var mı? Yorumlara bakıyorum inanılmaz seviliyor. Yemeksepeti sipariş sayılarına bakıyorum inanılmaz yüksek sayılar. Cidden bu kadar güzel mi bu sushi?