Konu
Sushi yiyen var mı?
13-01-2024, 16:14:34
#1
white35
R10 Sigortacısı
Arkadaşlar sushi yiyen var mı? Yorumlara bakıyorum inanılmaz seviliyor. Yemeksepeti sipariş sayılarına bakıyorum inanılmaz yüksek sayılar. Cidden bu kadar güzel mi bu sushi?