yemeyen kalmış mı ya
ben yedim. lezzet olarak damağımıza pek hitap etmiyor alışmışız ateşte pişenb şeylere ama zamanla alışırsam harika birşey olduğunu düşünüyoorum. yengeçli olan çok güzeldi