Konu
Sushi yiyen var mı?
13-01-2024, 16:16:08
#4
AeAziz
Üyeliği durduruldu
yemeyen kalmış mı ya
ben yedim. lezzet olarak damağımıza pek hitap etmiyor alışmışız ateşte pişenb şeylere ama zamanla alışırsam harika birşey olduğunu düşünüyoorum. yengeçli olan çok güzeldi