• 13-01-2024, 16:14:34
    #1
    R10 Sigortacısı
    Arkadaşlar sushi yiyen var mı? Yorumlara bakıyorum inanılmaz seviliyor. Yemeksepeti sipariş sayılarına bakıyorum inanılmaz yüksek sayılar. Cidden bu kadar güzel mi bu sushi?
  • 13-01-2024, 16:15:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel fakat nerede yiyeceğine bağlı ilk deneyimin olucaksa sushico'dan yemeni tavsiye ederim. crispy sushilerle başla sıcak sushi bağımlısı olursun
  • 13-01-2024, 16:15:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Değil bence hocam, marjinal olma çabaları, lezzetli olmasada beyinlerini lezzetli diye kandırıyorlar, nerede yersem yiyeyim beğenemedim.

    Hele vasabi denilen şey, kokusu adeta şeffaf silikon.
  • 13-01-2024, 16:16:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yemeyen kalmış mı ya
    ben yedim. lezzet olarak damağımıza pek hitap etmiyor alışmışız ateşte pişenb şeylere ama zamanla alışırsam harika birşey olduğunu düşünüyoorum. yengeçli olan çok güzeldi
  • 13-01-2024, 16:16:46
    #5
    Shell benzin istasyonlarında da mevcut. Denemek için alabilirsiniz. Şahsen seviyorum.
  • 13-01-2024, 16:17:04
    #6
    Benim eşim de çok sever hatta böyle kıtlıktan çıkmışcasına yer bulursa ben sadece 1 defa yeme girişiminde bulundum ona da ağzımdan geri çıkarıp attım benim için o derece kötü birşeydi.. Bir daha da denemedim bile. Ama evet dediğin gibi seven çok seviyor
  • 13-01-2024, 16:17:59
    #7
    İnsanlar Story atabilecek şekilde yaşamayı seviyorlar.
  • 13-01-2024, 16:19:34
    #8
    Bi porsiyon söyledik 6’dan 2 tanesi kaldı, çok kötüydü öğürdüm 😂
  • 13-01-2024, 16:19:48
    #9
    Hocam şimdi şöyle, yediğiniz yere güveniyorsanız alın çünkü hijyensiz bir ortamda hazırlanan sushi yenmesi taraftarı değilim.

    Japon mutfağı bizim mutfağımıza uzak olduğu için, tadı vs her şeyi değişik geliyor ben farklı şeyler tatmaktan çok hoşlanıyorum şahsen, sizin de böyle fantazileriniz varsa deneyebilirsiniz.