Değil bence hocam, marjinal olma çabaları, lezzetli olmasada beyinlerini lezzetli diye kandırıyorlar, nerede yersem yiyeyim beğenemedim.

Hele vasabi denilen şey, kokusu adeta şeffaf silikon.