Konu
Sushi yiyen var mı?
13-01-2024, 16:15:46
#3
Regush Digital
Üyeliği durduruldu
Değil bence hocam, marjinal olma çabaları, lezzetli olmasada beyinlerini lezzetli diye kandırıyorlar, nerede yersem yiyeyim beğenemedim.
Hele vasabi denilen şey, kokusu adeta şeffaf silikon.