• 13-01-2024, 00:34:36
    #1
    Merhabalar Saygıdeğer hocalarım,

    ilk kez araç alacağım için Tıkla bu araç için düşünceleriniz nelerdir?

    Yorumda bulunan hocalarıma şimdiden teşekkürler...
  • 13-01-2024, 00:36:58
    #2
    cagatayaykac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Saygıdeğer hocalarım,

    ilk kez araç alacağım için Tıkla bu araç için düşünceleriniz nelerdir?

    Yorumda bulunan hocalarıma şimdiden teşekkürler...
    Buna bakın
  • 13-01-2024, 00:38:52
    #3
    Turbo 130 beygir, gayet güzel araba hocam. Galeriden olmasaydı sağlam bi pazarlık edin diyecektim ama alırsanız şimdiden hayırlı olsun. Kasko sigortaya ne kadar ödediniz onu da paylaşırsınız
  • 13-01-2024, 00:40:32
    #4
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turbo 130 beygir, gayet güzel araba hocam. Galeriden olmasaydı sağlam bi pazarlık edin diyecektim ama alırsanız şimdiden hayırlı olsun. Kasko sigortaya ne kadar ödediniz onu da paylaşırsınız
    yorumunuz için teşekkür ederim. Bugün bir arkadaşım i20 2020 model jump paket 710 bin tl aldı. sigorta 6 küsür kasko 11 bin tuttu.
  • 13-01-2024, 00:40:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    x, y araç önerenler gelmeden önce

    gayet güzel bir araç. cam tavan vs. olması mutlu eder. şimdiden hayırlı olsun.
  • 13-01-2024, 00:43:48
    #6
    Donanımları güzel, opellerin dolusu gerçekten güzel oluyor.
  • 13-01-2024, 00:44:20
    #7
    renk hariç güzel araç.birde 1.3 motor favorim.
  • 13-01-2024, 00:46:46
    #8
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Donanımları güzel, opellerin dolusu gerçekten güzel oluyor.
    boş olanlarının fiyatları uygun. eee şuda olsun aa buda varmış derken buraya kadar geldim.

    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    renk hariç güzel araç.birde 1.3 motor favorim.
    benide rengi düşündürdü ama başka renkte bu donanım bu fiyata bulamadım
  • 13-01-2024, 01:01:54
    #9
    Bu aracın aynısını 2 gün kullandım. Bence donanım olarak tatmin edici ama nedense boyutuna göre çok seri gelmedi bana. Ayrıca km biraz yüksek sanki?