Merhabalar Saygıdeğer hocalarım,
ilk kez araç alacağım için Tıkla bu araç için düşünceleriniz nelerdir?
Yorumda bulunan hocalarıma şimdiden teşekkürler...
Araç için düşünceleriniz nelerdir?
8
●156
- 13-01-2024, 00:34:36
- 13-01-2024, 00:40:32yorumunuz için teşekkür ederim. Bugün bir arkadaşım i20 2020 model jump paket 710 bin tl aldı. sigorta 6 küsür kasko 11 bin tuttu.SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2024, 00:46:46boş olanlarının fiyatları uygun. eee şuda olsun aa buda varmış derken buraya kadar geldim.yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

benide rengi düşündürdü ama başka renkte bu donanım bu fiyata bulamadımeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-01-2024, 01:01:54Bu aracın aynısını 2 gün kullandım. Bence donanım olarak tatmin edici ama nedense boyutuna göre çok seri gelmedi bana. Ayrıca km biraz yüksek sanki?
