Konu
Araç için düşünceleriniz nelerdir?
13-01-2024, 01:01:54
#9
orhansengun
Bu aracın aynısını 2 gün kullandım. Bence donanım olarak tatmin edici ama nedense boyutuna göre çok seri gelmedi bana. Ayrıca km biraz yüksek sanki?