yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donanımları güzel, opellerin dolusu gerçekten güzel oluyor.
boş olanlarının fiyatları uygun. eee şuda olsun aa buda varmış derken buraya kadar geldim.

eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
renk hariç güzel araç.birde 1.3 motor favorim.
benide rengi düşündürdü ama başka renkte bu donanım bu fiyata bulamadım