Donanımları güzel, opellerin dolusu gerçekten güzel oluyor.
boş olanlarının fiyatları uygun. eee şuda olsun aa buda varmış derken buraya kadar geldim.
renk hariç güzel araç.birde 1.3 motor favorim.
benide rengi düşündürdü ama başka renkte bu donanım bu fiyata bulamadım