Konu
Araç için düşünceleriniz nelerdir?
13-01-2024, 00:38:52
#3
SauRonn
Turbo 130 beygir, gayet güzel araba hocam. Galeriden olmasaydı sağlam bi pazarlık edin diyecektim ama alırsanız şimdiden hayırlı olsun. Kasko sigortaya ne kadar ödediniz onu da paylaşırsınız