Turbo 130 beygir, gayet güzel araba hocam. Galeriden olmasaydı sağlam bi pazarlık edin diyecektim ama alırsanız şimdiden hayırlı olsun. Kasko sigortaya ne kadar ödediniz onu da paylaşırsınız