Merhabalar hayırlı cumalar arkadaşım manatın 20₺ olmasından ötürü azerbaycana gelmemi ve orada kendi işimi yapmamı öneriyor.
Azerbaycan da yaşayan arkadaşlar varmı ?
şirket kurma durumu nasıl işliyor?
şuan ki ekonomi nasıl ?
memnun kalmadığınız şeyler var mı varsa neler?
Oturum almak kolay mı?
Afgan suriyeli veya ar*p var mı?
İstanbul gibi metrolar sıkış fıkış mı rahatlık konfor durumu nedir ?
bu soruları cevaplarsanız çok memnun olurum
Azerbaycan da yaşamak
7
●324
- 12-01-2024, 11:20:10Azərbaycanda Yaşıyorum Azerayan Vatandaşıyım.
Hocam
Turist Arap Falan Var Ama Çok Değil
Oturum İzni Kolay Türk Vatandaşları İçin
Ekonomi Gelirinizden Asılı Askeri Ücret Burda Ortalama 400 Manat Ama Ev Kirası 500-1000 Manat arası öyle Diyeyim İyi bir Geliriniz Varsa Yaşamaya Değer Bir Ölke
Ev Ala Bilirsiniz Ortalama Evler 80.000 200.000 Manat Aradı Konuma Göre Fiyat Değişiyor
Metrolar Bizde Genellikle Sabah Ve Akşam Saatlerinde Sıkışık Oluyor - 12-01-2024, 12:17:07Peki vergi oranları nedir ? Şirket kurduğumuz da ödeyeceğimiz miktarlar bizi zorlarmı ?TekBayimCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2024, 13:41:3818% Devlet Vergisi Varescapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2024, 13:46:47peki oturum alınca haklarımız nedir avantaj ve dezavantajları varmıdır Türkiyedeki gibi kiralar da sorun yaşanırmı Azerbaycanlı insanları her zaman sevmişimdir ayak uydurabileceğimi düşünüyorum.TekBayimCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2024, 20:14:38Kiralarda Sorun Hiçbir Zaman olmaz Bizdeescapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve Dil Olarak Söylüyeyim Türk Dilinde Konuşarak Çok Rahat Yaşaya Bilirsiniz Herkes Türk Dilini Biliyor Zaten Çok Sözlerimiz Aynı
Oturum İzni Galiba yıllık alınıyor Burda her yıl yenilemeniz gerek ama pahalı birşey değil oda
İş kurarsanızda Sorun Yaşamazsınız