escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki oturum alınca haklarımız nedir avantaj ve dezavantajları varmıdır Türkiyedeki gibi kiralar da sorun yaşanırmı Azerbaycanlı insanları her zaman sevmişimdir ayak uydurabileceğimi düşünüyorum.
Kiralarda Sorun Hiçbir Zaman olmaz Bizde
Ve Dil Olarak Söylüyeyim Türk Dilinde Konuşarak Çok Rahat Yaşaya Bilirsiniz Herkes Türk Dilini Biliyor Zaten Çok Sözlerimiz Aynı
Oturum İzni Galiba yıllık alınıyor Burda her yıl yenilemeniz gerek ama pahalı birşey değil oda
İş kurarsanızda Sorun Yaşamazsınız