Merhabalar hayırlı cumalar arkadaşım manatın 20₺ olmasından ötürü azerbaycana gelmemi ve orada kendi işimi yapmamı öneriyor.
Azerbaycan da yaşayan arkadaşlar varmı ?
şirket kurma durumu nasıl işliyor?
şuan ki ekonomi nasıl ?
memnun kalmadığınız şeyler var mı varsa neler?
Oturum almak kolay mı?
Afgan suriyeli veya ar*p var mı?
İstanbul gibi metrolar sıkış fıkış mı rahatlık konfor durumu nedir ?
bu soruları cevaplarsanız çok memnun olurum