Konu
Azerbaycan da yaşamak
12-01-2024, 13:46:47
#7
escapist
TekBayimCom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
18% Devlet Vergisi Var
peki oturum alınca haklarımız nedir avantaj ve dezavantajları varmıdır Türkiyedeki gibi kiralar da sorun yaşanırmı Azerbaycanlı insanları her zaman sevmişimdir ayak uydurabileceğimi düşünüyorum.