TekBayimCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18% Devlet Vergisi Var
peki oturum alınca haklarımız nedir avantaj ve dezavantajları varmıdır Türkiyedeki gibi kiralar da sorun yaşanırmı Azerbaycanlı insanları her zaman sevmişimdir ayak uydurabileceğimi düşünüyorum.