• 07-01-2024, 20:11:43
    #1
    Merhabalar Redmi 12S yedek cihazıma güncelleme gelmiş HyperOs bu güncellemeyi yaparsam IMEI gider mi ? Ve bootloader kilidinin açılmasını IMEI atılmasını engellemisler bu güncelleme ile doğru mu ? Güncelleme yapmayacağım eğer doğruysa, güncellemeyi yapanlar var mı ? Sorun yaşayanlar ?
  • 07-01-2024, 20:15:25
    #2
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Redmi 12S yedek cihazıma güncelleme gelmiş HyperOs bu güncellemeyi yaparsam IMEI gider mi ? Ve bootloader kilidinin açılmasını IMEI atılmasını engellemisler bu güncelleme ile doğru mu ? Güncelleme yapmayacağım eğer doğruysa, güncellemeyi yapanlar var mı ? Sorun yaşayanlar ?
    hocam Mediatek cihazda guncellemeyle gider imeil

    Qualcom yada snapdragonda guncellemede gitmez

    İmeil yontemleri farklıdır Mediatekte direk yazılabilirken(boootloader ile alakalı) bazı istisnai durumlar haric. Snapdragon ve qualcomda Eng rom-direnc degişimi- gibi mudaheleler gerekebilmektedir.

    Hatırladıgım kadarıyla 12s Mediatek kullanıyor. Yani gitmesi muhtemel
  • 07-01-2024, 20:16:51
    #3
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Redmi 12S yedek cihazıma güncelleme gelmiş HyperOs bu güncellemeyi yaparsam IMEI gider mi ? Ve bootloader kilidinin açılmasını IMEI atılmasını engellemisler bu güncelleme ile doğru mu ? Güncelleme yapmayacağım eğer doğruysa, güncellemeyi yapanlar var mı ? Sorun yaşayanlar ?
    Ben XOİAMİ - REDMİ grubunda guncellemeye karsıyım sahsım adına.
  • 07-01-2024, 20:17:40
    #4
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben XOİAMİ - REDMİ grubunda guncellemeye karsıyım sahsım adına.
    Bende oyleyomde sürekli bildirimden bıktım
  • 07-01-2024, 20:19:18
    #5
    12S mediatek işlemci güncelleme ile gider. Ücretli yazılım ile yazılımlar atıldığı için ücreti de yüksek çıkar
  • 07-01-2024, 20:21:12
    #6
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende oyleyomde sürekli bildirimden bıktım
    hatshaptan yazsana bi dk bana
    05421895712
  • 07-01-2024, 20:22:07
    #7
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12S mediatek işlemci güncelleme ile gider. Ücretli yazılım ile yazılımlar atıldığı için ücreti de yüksek çıkar
    Kısa bir zaman icinde R10 da uyguna hizmet vermeye başlıcam...
  • 19-02-2024, 14:11:02
    #8
    Aynı telefon bendede var Hepsiburada dan almıştım aldığımda imei leri kontrol ettim ithalat yoluyla kayıt edien IMEI dendi. telefondaki kutudaki imeiler aynıydi. Sanırım hyperos güncelleme sonrası de telefonun imeileri değişmiş şu anda telefonun imei si kutidakinden farklı ve mesaj geldi imeiniz kayıt dışıdır diye . Daha önce böyle bir tecrübesi olan varmı
  • 20-02-2024, 14:11:22
    #9
    kemken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı telefon bendede var Hepsiburada dan almıştım aldığımda imei leri kontrol ettim ithalat yoluyla kayıt edien IMEI dendi. telefondaki kutudaki imeiler aynıydi. Sanırım hyperos güncelleme sonrası de telefonun imeileri değişmiş şu anda telefonun imei si kutidakinden farklı ve mesaj geldi imeiniz kayıt dışıdır diye . Daha önce böyle bir tecrübesi olan varmı

    Aldığın yere başvur