Aynı telefon bendede var Hepsiburada dan almıştım aldığımda imei leri kontrol ettim ithalat yoluyla kayıt edien IMEI dendi. telefondaki kutudaki imeiler aynıydi. Sanırım hyperos güncelleme sonrası de telefonun imeileri değişmiş şu anda telefonun imei si kutidakinden farklı ve mesaj geldi imeiniz kayıt dışıdır diye . Daha önce böyle bir tecrübesi olan varmı