Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12S mediatek işlemci güncelleme ile gider. Ücretli yazılım ile yazılımlar atıldığı için ücreti de yüksek çıkar
Kısa bir zaman icinde R10 da uyguna hizmet vermeye başlıcam...