cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Redmi 12S yedek cihazıma güncelleme gelmiş HyperOs bu güncellemeyi yaparsam IMEI gider mi ? Ve bootloader kilidinin açılmasını IMEI atılmasını engellemisler bu güncelleme ile doğru mu ? Güncelleme yapmayacağım eğer doğruysa, güncellemeyi yapanlar var mı ? Sorun yaşayanlar ?
Ben XOİAMİ - REDMİ grubunda guncellemeye karsıyım sahsım adına.