Otomatik Araç Park Hakkında
4
●160
- 06-01-2024, 16:42:29Merhaba, 2000 model dizel Passat sahibiyim bugün çok az eğilimli bir yerde vitesi P konumuna alıp dalganlıkla el frenini çekmeden araçtan indim, geldiğimde araç yine bıraktığım yerdeydi büyük bir tehlike atlatmış mıyımdır yoksa P konumu aracı tutar mı sizlere sormak istedim şimdiden teşekkürler
- 06-01-2024, 16:44:30Yükü vitese bindirmiş oluyorsunuz tek serefrlik birşey olmazOzgurMaster bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 06-01-2024, 16:47:53Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim bir anlık dalgınlık geldiğinde araç bıraktığım konumdaydı hareket etse fark ederdim sanırımwebpaket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle