• 06-01-2024, 16:42:29
    #1
    Merhaba, 2000 model dizel Passat sahibiyim bugün çok az eğilimli bir yerde vitesi P konumuna alıp dalganlıkla el frenini çekmeden araçtan indim, geldiğimde araç yine bıraktığım yerdeydi büyük bir tehlike atlatmış mıyımdır yoksa P konumu aracı tutar mı sizlere sormak istedim şimdiden teşekkürler
  • 06-01-2024, 16:44:30
    #2
    Yükü vitese bindirmiş oluyorsunuz tek serefrlik birşey olmaz
    • OzgurMaster
    OzgurMaster bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 06-01-2024, 16:45:07
    #3
    P konumuna aldığınızda aslında aracı viteste bırakıyorsunuz diyebiliriz. Herhangi bir sorun olacağını düşünmüyorum ama yinede el frenini çekin tabi
  • 06-01-2024, 16:47:05
    #4
    Alışkanlık haline getirin önce vitesi boşa alıp el frenini çekin ayak frenini bırakın araç el frenine yükü bindirince vitesi P konumuna alın bunu birkaç defa tekrarlarsanız otomatik olarak hep öyle yapmaya başlarsınız.
  • 06-01-2024, 16:47:53
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükü vitese bindirmiş oluyorsunuz tek serefrlik birşey olmaz
    webpaket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    P konumuna aldığınızda aslında aracı viteste bırakıyorsunuz diyebiliriz. Herhangi bir sorun olacağını düşünmüyorum ama yinede el frenini çekin tabi
    Çok teşekkür ederim bir anlık dalgınlık geldiğinde araç bıraktığım konumdaydı hareket etse fark ederdim sanırım