Konu
Otomatik Araç Park Hakkında
06-01-2024, 16:45:07
#3
webpaket
P konumuna aldığınızda aslında aracı viteste bırakıyorsunuz diyebiliriz. Herhangi bir sorun olacağını düşünmüyorum ama yinede el frenini çekin tabi