Merhaba, 2000 model dizel Passat sahibiyim bugün çok az eğilimli bir yerde vitesi P konumuna alıp dalganlıkla el frenini çekmeden araçtan indim, geldiğimde araç yine bıraktığım yerdeydi büyük bir tehlike atlatmış mıyımdır yoksa P konumu aracı tutar mı sizlere sormak istedim şimdiden teşekkürler