Yükü vitese bindirmiş oluyorsunuz tek serefrlik birşey olmaz
P konumuna aldığınızda aslında aracı viteste bırakıyorsunuz diyebiliriz. Herhangi bir sorun olacağını düşünmüyorum ama yinede el frenini çekin tabi
Çok teşekkür ederim bir anlık dalgınlık geldiğinde araç bıraktığım konumdaydı hareket etse fark ederdim sanırım