AyyıldızWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık Hevesim Bitti.
37
●2.188
- 05-01-2024, 02:29:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet eskiden mutluyduk şuan sinir stres gelecek kaygısı ödemeler bilmem neler derken hayatın hiç zevk vermediğimi anlıyorsun. Yüzümüz azda olsa gülerdi şimdi doğru düzgün güldüğü yok hep olumsuz düşünceler. İşe git 12 saat çalış sonra eve gel arkadaş yok ortam yok para kalmamış adım atamıyorsun. Çalış babam çalış elde var sıfır. Evlenip yuva kuralım diyoruz şu yaştan sonra biraz zor geliyor ve artık her şey aşırı pahalı. Hayatımızı değiştirmek için de para lazım. Bazı kızlara göre çok kolay oluyor onları söylemesi. Baba parasıyla sabahtan akşama kadar gezip story atıyorlar ben 3 ayda taş çatlasa 1 kere belki atmışımdır gezerken vs.
- 05-01-2024, 02:33:50Yani Halimden Anlayan Sayılı Kisilerdensiniz Kimseyi İmrenmem Herkes İşini Yapsın Kazandığı Para Kadar Harcasin Fakat Yani Nasıl Bu Kadar Gezebiliyolar Mesela Tek seferde +3 Bin Civarı Kazanırsam Kendi Kendime Diyorum 300-500 Harciyim Gerisini Karta Atiyim Fakat Yani Artık Kafeler Sahte Ortamlar Hepsi Çok sıktı Yani 15 Tatilde Tek Başıma Yada Kuzenle Şehir Dışına Gidicez Kafa Dağıtmam Lazım.Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2024, 02:45:01Yaşın çok genç tebrik ederim güzel sorumluluklar üstlenmişsin kendine fakat bu yaşta biraz ağır gelmiş olabilir. İş yükünü azaltmaya bak yada daha çok severek yapabileceğin iş bölümü yaratmaya çalış kendine.. Üniversite çağına kadar böyle gitmen sağlıklı olacaktır. Yaptığın işten baya soğumuşsun okuduğum kadarıyla seveceğin bir iş bulmaya çalış internet üzerinden çalışma zorunluluğun var ise sevgiler 🙏 Gençlik heyecanını kaybetme 30 dan sonra çok ararsın 😅
- 05-01-2024, 03:24:03valla kardeşim yaşın daha genç ama zmaan bir anda geçip gidiyor. 17-18 yaşlarımı dün gibi hatırlıyorum ben de o yaşlarda iş hayatına katılmıştım. ne yap ne et kendini geliştir dil öğren meslek öğren. hayatını değiştir kimsenin lafına sözüne takılma. hayat senin hayatınMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2024, 06:42:11Henüz yolun başındasın. İş hayatı ve sorumluluklar belki de seni yaşıtlarından daha erken olgunlaşmaya zorlamış olabilir. Haliyle diğer arkadaşlarına bakıp imrenmen olası.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her insanın kendi hayat çizgisi vardır. Bazıları 15 yaşında erkek olur bazıları 30.
Kimseyle kendini, kendi çizgini kıyaslama.
Ve benden sana tavsiye. Az düşün çok iş yap. Bak tekrar ediyorum.
Az düşün, çok iş yap. Ve yapabildiğin kadar hata yap. Dönüşü olmayan şeylerden bahsetmiyorum, aptallık etme.
Hayatı deneyimle yani, fırsat ara, ayağına gelmesini bekleme.
Erkek olmak zordur, keskin bir bıçağa benzer safhaları.
Kızgın ateşlerden geçersin, defalarca.
Her seferinde bu kez bitti dersin, çekiçle vurarlar başına,
Ve tekrar yanarsın, yanarsın.
Yaşadıkların iyi şeyler, sabret, yoluna devam et. - 05-01-2024, 11:32:03cümledeki tüm kelimelerin ilk harflerini büyük yazma ve imzamdaki konuyu oku. iyileşeceksin genç merak etme. hayat insanları böyle sıkıntılara sokarak büyütüyor. Biraz zaman.
Bir de kafanı iki elinin arasına al düşün ben ne yapmak istiyorum diye. Karar ver ve yola çık, çalıştığında mutlaka belli bir noktaya geleceksin.
Ayrıca negatif şeyleri tekrarlayıp durma sana hiç bir faydası olmaz. - 05-01-2024, 11:52:41Kardeşim senin problemin çok net bir şekilde her kelimenin baş harfini büyük yazman. Cümleleri doğru yazmaya başla, noktaya virgüle imla hatalarına dikkat et, herşeyin zamanla düzeldiğini göreceksin.
Alay ettiğimi düşünüyorsun belki ama cidden hayatına düzen getirmek istiyorsan önce bundan başla, arkası gelecek. - 05-01-2024, 15:50:24Yani isterseniz küçük de yazayım,imla kurallarına da dikkat edeyim.Fakat benim problemim küçük veyahut büyük yazmak değil bunalıma girdim....TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle