Evet eskiden mutluyduk şuan sinir stres gelecek kaygısı ödemeler bilmem neler derken hayatın hiç zevk vermediğimi anlıyorsun. Yüzümüz azda olsa gülerdi şimdi doğru düzgün güldüğü yok hep olumsuz düşünceler. İşe git 12 saat çalış sonra eve gel arkadaş yok ortam yok para kalmamış adım atamıyorsun. Çalış babam çalış elde var sıfır. Evlenip yuva kuralım diyoruz şu yaştan sonra biraz zor geliyor ve artık her şey aşırı pahalı. Hayatımızı değiştirmek için de para lazım. Bazı kızlara göre çok kolay oluyor onları söylemesi. Baba parasıyla sabahtan akşama kadar gezip story atıyorlar ben 3 ayda taş çatlasa 1 kere belki atmışımdır gezerken vs.
Yani Halimden Anlayan Sayılı Kisilerdensiniz Kimseyi İmrenmem Herkes İşini Yapsın Kazandığı Para Kadar Harcasin Fakat Yani Nasıl Bu Kadar Gezebiliyolar Mesela Tek seferde +3 Bin Civarı Kazanırsam Kendi Kendime Diyorum 300-500 Harciyim Gerisini Karta Atiyim Fakat Yani Artık Kafeler Sahte Ortamlar Hepsi Çok sıktı Yani 15 Tatilde Tek Başıma Yada Kuzenle Şehir Dışına Gidicez Kafa Dağıtmam Lazım.