Kardeşim senin problemin çok net bir şekilde her kelimenin baş harfini büyük yazman. Cümleleri doğru yazmaya başla, noktaya virgüle imla hatalarına dikkat et, herşeyin zamanla düzeldiğini göreceksin.
Alay ettiğimi düşünüyorsun belki ama cidden hayatına düzen getirmek istiyorsan önce bundan başla, arkası gelecek.
Yani isterseniz küçük de yazayım,imla kurallarına da dikkat edeyim.Fakat benim problemim küçük veyahut büyük yazmak değil bunalıma girdim....