Yaşın çok genç tebrik ederim güzel sorumluluklar üstlenmişsin kendine fakat bu yaşta biraz ağır gelmiş olabilir. İş yükünü azaltmaya bak yada daha çok severek yapabileceğin iş bölümü yaratmaya çalış kendine.. Üniversite çağına kadar böyle gitmen sağlıklı olacaktır. Yaptığın işten baya soğumuşsun okuduğum kadarıyla seveceğin bir iş bulmaya çalış internet üzerinden çalışma zorunluluğun var ise sevgiler 🙏 Gençlik heyecanını kaybetme 30 dan sonra çok ararsın 😅