Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakiyorumda Eskiden Ne Kadar Mutluymuşum Param Olmasa Bile Biseyler Yapabiliyormuşum Hergun Bi Ertesi Günden Daha Kötü Oluyor İlk Okul Arkadaşım Vefat Etti Geçen Gün Allah Rahmet Eylesin Aramızda Olmazdı Çoğu Zaman Tek Takılırdı liseye kadar Böyle İlerledi,Diger Arkadaşım Evden Atıldı Yani Günden Güne Çok Kötüye Gidiyor Hersey Yani Eskiden Büyümek İsterdim Fakat Artık Çok Klasiklesip Yormaya Başladı Forumda Artık Ticaret İçin Bile Uğraşmıyorum Okul-Ev Arası Gidip Geliyorum Şuan Bi Kız İle Konuşuyorum "Bırak Artık Bu İşleri Dinlen Hayatına Odaklan" Dedi Çok Mantıklı Geldi Fakat Parasız Da Ne Yapacagim Ödemeler Oluyor Elbet Yani Biryere Gitsek Hesap Ödeme Durumu Felan Filan Eskiden Mutluydum Belkide Öyle Sanıyordum Fakat Hayattan Zevk Almamaya Başladım Yani Okuyup Sabah 7 De Kalkıp İşe Gitmek Ve Belki +10 Yıl Bunu Yapmak Kısacası Hayattan Çok Sıkıldım En Azından Bi Zamanlar Haz Veriyordu....
Henüz yolun başındasın. İş hayatı ve sorumluluklar belki de seni yaşıtlarından daha erken olgunlaşmaya zorlamış olabilir. Haliyle diğer arkadaşlarına bakıp imrenmen olası.
Her insanın kendi hayat çizgisi vardır. Bazıları 15 yaşında erkek olur bazıları 30.
Kimseyle kendini, kendi çizgini kıyaslama.
Ve benden sana tavsiye. Az düşün çok iş yap. Bak tekrar ediyorum.
Az düşün, çok iş yap. Ve yapabildiğin kadar hata yap. Dönüşü olmayan şeylerden bahsetmiyorum, aptallık etme.
Hayatı deneyimle yani, fırsat ara, ayağına gelmesini bekleme.
Erkek olmak zordur, keskin bir bıçağa benzer safhaları.
Kızgın ateşlerden geçersin, defalarca.
Her seferinde bu kez bitti dersin, çekiçle vurarlar başına,
Ve tekrar yanarsın, yanarsın.
Yaşadıkların iyi şeyler, sabret, yoluna devam et.