• 03-01-2024, 16:01:55
    #1
    Platin üye
    merhaba hocalarım son zamanlarda r10 hesapları ele gecirilıyor kullanıcı dıkatsizliginden ben sahsen 3 adet gmail kullanıyorum r10 ayrı tarayıcının gmail acıyorum diger işler ayrı tarayıcıda guvenlik sorunu olusrmu acaba bilgisi olan paylasırsa sevinirim
  • 03-01-2024, 16:03:10
    #2
    koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocalarım son zamanlarda r10 hesapları ele gecirilıyor kullanıcı dıkatsizliginden ben sahsen 3 adet gmail kullanıyorum r10 ayrı tarayıcının gmail acıyorum diger işler ayrı tarayıcıda guvenlik sorunu olusrmu acaba bilgisi olan paylasırsa sevinirim
    hocam 2 adımlı doğrulama kullanın, ben şahsen bu şekilde koruyorum hesabımı. ( bu arada soruyu tam anlamadım :S)
  • 03-01-2024, 16:03:56
    #3
    Kim ne derse desin rat yerseniz 2fa hiçbir işe yaramaz internette gezinirken dikkatli olmanız lazım her siteye girmemek herşey indirmemek gerekiyor.
    • koksalkesici
    • emseryuke
    koksalkesici ve emseryuke bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-01-2024, 16:04:47
    #4
    Emin olmadığınız materyalleri sandbox ile açmaya özen gösterin. Banka vb. önemli işlerinizi Sanal Bilgisayar kullanarak gerçekleştirin.
  • 03-01-2024, 16:05:23
    #5
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim ne derse desin rat yerseniz 2fa hiçbir işe yaramaz internette gezinirken dikkatli olmanız gerekiyor her siteye girmemek herşey indirmemek gerekiyor.
    bir zip bile 2 defa virustotal yapıyorum karsı kişi kotu amaclı degil bilinmez telefonda kaspersky var pc icin dusunuyorum
  • 03-01-2024, 16:05:38
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim ne derse desin rat yerseniz 2fa hiçbir işe yaramaz internette gezinirken dikkatli olmanız gerekiyor her siteye girmemek herşey indirmemek gerekiyor.
    2FA varken maili almadıkları sürece girmelerini engellemenin yollarıda var fakat bu kullanıcı tarafına zorluk yaratır, tercih meselesi
  • 03-01-2024, 18:20:43
    #7
    stasova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin olmadığınız materyalleri sandbox ile açmaya özen gösterin. Banka vb. önemli işlerinizi Sanal Bilgisayar kullanarak gerçekleştirin.
    bunu nasıl yapabiliriz, öğrenebileceğimiz bir konu var mı?
  • 03-01-2024, 19:27:21
    #8
    Platin üye
    tugaydemirdelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu nasıl yapabiliriz, öğrenebileceğimiz bir konu var mı?
    Hocam VDS/vps Uzak masaüstü açabilirsiniz banklarıda kolay kolay bir sorun olmaz