r10 hesabını koruma hakkında
7
●248
- 03-01-2024, 16:01:55merhaba hocalarım son zamanlarda r10 hesapları ele gecirilıyor kullanıcı dıkatsizliginden ben sahsen 3 adet gmail kullanıyorum r10 ayrı tarayıcının gmail acıyorum diger işler ayrı tarayıcıda guvenlik sorunu olusrmu acaba bilgisi olan paylasırsa sevinirim
- 03-01-2024, 16:03:10hocam 2 adımlı doğrulama kullanın, ben şahsen bu şekilde koruyorum hesabımı. ( bu arada soruyu tam anlamadım :S)koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2024, 16:03:56Kim ne derse desin rat yerseniz 2fa hiçbir işe yaramaz internette gezinirken dikkatli olmanız lazım her siteye girmemek herşey indirmemek gerekiyor.koksalkesici ve emseryuke bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 03-01-2024, 16:05:23bir zip bile 2 defa virustotal yapıyorum karsı kişi kotu amaclı degil bilinmez telefonda kaspersky var pc icin dusunuyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2024, 16:05:382FA varken maili almadıkları sürece girmelerini engellemenin yollarıda var fakat bu kullanıcı tarafına zorluk yaratır, tercih meselesiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2024, 18:20:43bunu nasıl yapabiliriz, öğrenebileceğimiz bir konu var mı?stasova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2024, 19:27:21Hocam VDS/vps Uzak masaüstü açabilirsiniz banklarıda kolay kolay bir sorun olmaztugaydemirdelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle