merhaba hocalarım son zamanlarda r10 hesapları ele gecirilıyor kullanıcı dıkatsizliginden ben sahsen 3 adet gmail kullanıyorum r10 ayrı tarayıcının gmail acıyorum diger işler ayrı tarayıcıda guvenlik sorunu olusrmu acaba bilgisi olan paylasırsa sevinirim
hocam 2 adımlı doğrulama kullanın, ben şahsen bu şekilde koruyorum hesabımı. ( bu arada soruyu tam anlamadım :S)