merhaba hocalarım son zamanlarda r10 hesapları ele gecirilıyor kullanıcı dıkatsizliginden ben sahsen 3 adet gmail kullanıyorum r10 ayrı tarayıcının gmail acıyorum diger işler ayrı tarayıcıda guvenlik sorunu olusrmu acaba bilgisi olan paylasırsa sevinirim